5 věcí, které musíte dělat před cvičením

Po zimě jsme máme teď mnohem větší chuť k pohybu a starat se o své tělo. Máte to stejně? To je skvělé! Je důležité ale následovat pár těchto jednoduchých rad, abyste si cvičením pomohli. Jinak si totiž můžete i ublížit.

1. Pořádně se protáhněte. Než začnete samotnou sérii posilovacích cviků, musíte svaly nejdřív zahřát. Ideální je k tomu cvik, kdy si pod lýtka dáte gumový míček a budete jím kutálet tam a zpět. Tento cvik zlepšuje vaši pohyblivost, zvyšuje cirkulaci krve, což napomáhá k tomu, abyste si lépe zacvičili.

2. Máte dost tekutin? Jasně, o tom také všichni víme, že pít (vodu) je opravdu klíčové. Ale počítá se to, že se zavlažujete celý den, ne hodinu před cvičením. Pokud nepijete dost vody, jste unavení a bez energie.

3. Dynamická rozcvička: místo toho, abyste stáli a protahovali se, začněte skákat s rozpaženýma rukama či dělat dřepy s výskokem. Pomalé protahování na místě si nechte po samotném cvičení.

4. Nechte si mobil ve skříňce. Pokud si přinesete do sálu telefon, že si uděláte selfíčko, najednou surfujete na Facebooku a Instagramu, ani nevíte jak. Nejlepší je vypnout si mobil už 20 minut před cvičením, abyste si zvykli na to, že ho následující hodinu nebudete používat.

5. Jezte naposledy hodinu před cvičením, ale rozhodně nechoďte posilovat hladoví, nebo se vám udělá špatně. Náš tajný tip: před cvičením se nám vyplatilo jíst ovesné vločky s mandlovým mlékem. Neskáčou pak v břiše.

Sportovní podprsenka, H&M

Láhev na vodu, Nike, prodává A3 Sport

Boty na běhání, Reebok, prodává A3 Sport

foto: archiv firem, Instagram

 


Další články

Horoskop účesů pro rok 2016

Nemusíme vysvětlovat, co účes prozrazuje o vaší osobnosti. Víc než… Čti více

Outfit pro aprílové počasí

Vítáme s nadšením slunce, teploty co šplhají na teploměru stále výš a… Čti více